Error. Page cannot be displayed. Please contact your service provider for more details. (14)

Exercitii pentru picioare

23586_4_1282740963

Daca inca mai credeti ca abdomenele va vor ajuta sa realizati un abdomen uimitor va inselati. Pentru aplatizarea zonei abdominale sunt necesare diferite exercitii multi-musculare care vizeaza toata regiunea: superioara,  inferioara, laterala si transversal. Esti gata sa incerci? Aceste 10 miscari din cartea “ Sanatatea femeilor, cartea mare a abdomenelor” sunt garantate pentru a distruge grasimile si a va lauda cat de curand cu noul abdomen sexy.

Plasati o pereche de gantere pe podea in fata dumneavoastra avand o distanta de aproximativ lungimea umerilor intre ele. (A) Intindeti-va pe podea si luati pozitia pentru flotari (mainile pe gantere). (B) Coborati corpul pe podea apoi reveniti din nou la pozitia initiala. (C) Dupa trageti gantera din mana dreapta spre piept. Pauza, dupa reveniti la pozitia initiala si repetati cu mana stanga aceeasi procedura. O repetati o singura data. Incercati sa nu rotiti corpul cand ridicati greutatile.

 ( A ) Ia o pereche de gantere si lasa mainile in jos (palmele sa fie in exterior). Indoaie coatele si adu greutatile in asa fel incat sa ajunga la nivelul umerilor. Impinge imediat soldurile in spate si coboara corpul ghemuit, pana cand coapsele sunt cel putin paralele cu podeaua, ( C ) Ridicati-va si aduceti greutatile deasupra capului. Repetati o singura data.

 ( A ) Ia o pereche de gantere si lasa mainile pe langa corp. ( B ) Pune un picior in fata si unul in spate formand un “X” ( ca o reverent ). Coboarati corpul pana cand genunchiul din fata este indoit de cel putin 90 de grade. ( C ) Pauza, apoi revino la pozitia de start si repeat cu celalalt picior.

Ia o banda de rezistenta si pune piciorele desupra. ( A ) Tine banda cu ambele maini, apoi coboara trunchiul pana este aproape paralel cu podeaua. Genunchii ar trebui sa fie usor indoiti si spatele sa stea drept in mod natural. ( B ) Strangeti omoplatii impreuna si trageti banda pana cand ajunge la abdomenul superior. Pauza, apoi revino la pozitia initiala.

 ( A ) Stai cu picioarele depertate si bratele sa fie pe langa corp cu ganterile in mana. ( B ) Impingeti soldurile in spate, indoiti genunchii si coborati trunchiul cat mai aproape de genunchi. ( C ) Aseazati ganterele pe podea si du picioarele inapoi realizant o pozitie de flotare. Revino cu picioarele inapoi printr-o saritura. Repet-o inca o data.

Cu o pereche de gantere in mana, ridici mainile deasupra umerilor si le tii drepte. Abdomenul trebuie tinut incordat pe tot parcursul exercitiului. ( A ) Duci piciorul stang in fata. ( B ) Impingi soldurile in spate si indoi genunchii, astfel incat sa coborati corpul ghemuit. Pauza, apoi reveniti la pozitia initiala. Efectuiaza numarul recomandat, dupa faci acelasi lucru cu piciorul drept.

 ( A ) Corpul trebuie sa fie intr-o pozitie de flotare. ( B ) Aduceti piciorul drept in fata si puneti-l alaturi de mana dreapta (sau cat mai aproape posibil). Incearcati sa nu ridicati soldurile. Reveniti la pozitia initiala si repetati procedura cu piciorul stang. Se mai repeat inca o data.

 ( A ) Ia o pereche de gantere si punele pe langa corp. Te sprijini pe piciorul stang iar cel drept il uric pe treapta. ( B ) Dupa ce sunteti pe treapta va sprijiniti greutatea pe piciorul drept. ( C ) Pastrati greutatea pe un singur piciorul pana reveniti cu ele in pozitia initiala. Coborati si repetati procedura cu celalalt picior. Exercitiul se executa inca o data.

Sprijinitiva cu capul si trunchiul pe un perete. Mainile vor fi lipite de perete, cu palmele in exterior, cu degetele lipite, coatele sa formeze un unghi de 90 de grade si bratele sa fie pe aceeasi linie cu umerii. Tineti apasat timp de o secunda. Capul, trunchiul si mainile trebuie sa fie lipide de perete, nu pierdeti contactul. Duceti mainile in jos fara sa pierdeti contactul cu peretele. ( B ) Duceti mainile sus, deasupra capului ( in continuare lipite de perete ). Le coborati si executati inca o data.

 ( A ) Va asezati pe podea, cu umerii va sprijiniti de o banca, apoi indoi genunchii. Puneti o haltera desupra abdomenului dar fara sa atingeti zona. ( B ) Va ridicati soldurile tinand spatele in continuare lipit de banca si haltera deasupra abdomenului. Spatelle trebuie sa fie in pozitie orizontala. Dupa reveniti la pozitia initiala.